علی تعالی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور در انتخابات یکی از افتخارات ما و یکی از مولفه‌های قدرت و مشروعیت نظام محسوب می شود.
وی با بیان اینکه در جریان یک رقابت یک نفر پیروز می شود و یک نفر هم به حد نصاب نمی رسد ادامه داد: همه باید تابع قانون باشیم چراکه پیروز انتخابات مردم و نظام جمهوری اسلامی است و هر آنچه خداوند مصلحت و تقدیر بداند برای مردم ما رقم خواهد خورد.
تعالی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم موقعیت ما را در سطح منطقه‌ای تحکیم می بخشد ادامه داد: ما می‌توانیم در دنیا به خود ببالیم که چنین نظام و مردمی داریم که برای تعیین سرنوشت خود تا این حد اهمیت قائل هستند.
فرماندار شهرستان همدان در ادامه با اشاره به اینکه در شهرستان همدان 295 شعبه اخذ رای فعال است گفت: از این تعداد 190 شعبه در شهر همدان، 2 شعبه در قهاوند و چهار شعبه در مریانج خواهد بود.
وی با بیان اینکه 29 شعبه اخذ رای در بخش شرا فعال است یادآور شد: در حال حاضر 263 کاندیدا در همدان رقابت انتخاباتی دارند و 60 نفر انصراف داده‌اند.
امروز(جمعه) در حدود یک هزار و 370 شعبه اخذ رای در استان همدان آغاز شد و 20 هزار تن کار اجرایی انتخابات را عهده دار هستند.
طبق آخرین آمار دریافتی از سرشماری نفوس و مسکن سال 95، یک میلیون و 288 هزار نفر معادل 74 درصد مردم استان همدان شرایط لازم برای حضور در پای صندوق های رای دارند که حدود 34 هزار و 600 نفر در این استان رای اولی هستند و برای اولین بار در انتخابات 29 اردیبهشت ماه در انتخابات حضور می یابند.
2087/6993
خبرنگار:زهرا پیرنیا** انتشاردهنده: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.