کریم حمیدوند پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به منظور برگزاری انتخاباتی با شکوه 179 شعبه اخذ رای در شهر نهاوند و بخشهای برزول ، گیان ، زرین دشت و مرکزی در نظر گرفته شده است .
وی افزود: در شهر نهاوند انتخابات شوراها به صورت الکترونیکی برگزار می شود که برای این منظور 51 دستگاه الکترونیکی در سطح شعب اخذ رای قرار داده شده اند .
حمیدوند افزود: در سطح روستاها و شهرهای گیان ، برزول و فیروزان انتخابات شوراهای شهر و روستا همانند انتخابات ریاست جمهوری به صورت دستی خواهد بود .
وی افزود: به منظور برگزاری انتخاباتی با شکوه بیش از 2 هزار و 800 نفر از عوامل اجرایی و هیات نظارت در کار اجرای انتخابات دخالت دارند و نیروی انتظامی نیز کار امنیت شعب اخذ رای را به عهده دارد .
وی افزود: خوشبختانه با تمهیدات به عمل آمده تمامی مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه که در تراز جمهوری اسلامی باشد فراهم آمده که حضور با شکوه مردم می تواند تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور شوذ .
فرماندار نهاوند گفت: شواهد نشان می دهد که در شهرستان نهاوند شور و هیجان انتخاباتی بوجود آمده و انتظار می رود که این بار نیز مردم نهاوند حماسه ای دیگر را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم بزنند .
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.
7525/6993
خبرنگار : وحید سیفی**انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.