به گزارش ایرنا عبدالعظیم رضایی روز سه شنبه در نشست بصیرتی حضور حداکثری در انتخابات در جمع بانوان شهرستان ملایر به تشکیل انجمن ها و تشکل های مختلفی در زمینه مبل و منبت، سیلیس کوبان و باغداران در ملایر اشاره کرد و افزود: به واسطه آغاز فعالیت این تشکل ها، ملایر به تازگی به عنوان شهر ملی مبل و منبت ثبت شد و به زودی نیز به عنوان شهر جهانی انگور معرفی خواهد شد.
وی اظهار کرد:بانوان ظرفیتی بسیار مهم در جامعه هستند که باید در افزایش مشارکت مردم و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی از این ظرفیت و پتانسیل مهم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه بکار گرفت.
رضایی بیان کرد: بانوان می توانند در این شرایط حساس کشور مشوق سایر مردم برای حضور پرشور و حداکثری در انتخابات پیش رو باشند.
وی با تاکید بر اینکه همه مردم باید برای حضور در پای صندوق های رای احساس مسئولیت کنند اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات، پیشرفت، آبادانی، عزت و اقتدار بیشتر کشور و نظام را به دنبال دارد و هر فردی باید برای تعیین سرنوشت خود در پای صندوق های رای حاضر شود.
رضایی تاکید کرد: مردم باید با آگاهی و کسب اطلاعات لازم به فرد اصلح رای دهید، چراکه رای مردم تعیین کننده است و هر چه آنها تصمیم بگیرند، همان درست است.
وی با تاکید بر اینکه مردم باید به وظیفه مهم خود در این عرصه سیاسی عمل کنند افزود: امروز نگاه دنیا به حضور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه است که پس از گذراندن شرایط سختی همچون جنگ، تحریم ها، مشکلات اقتصادی و توفیق برجام، چگونه راهشان را ادامه داده و پشتوانه محکمی برای نظام هستند.
فرماندار ویژه ملایر با اشاره به خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید در عرصه داخلی و خارجی گفت: برجام اتفاق بسیار بزرگی در تاریخ ایران است که توفیقات آن غیرقابل انکار است.
رضایی با بیان اینکه ایران هراسی بعد از برجام به ایران دوستی تبدیل شد بیان کرد: اینکه عده ای می گویند برجام هیچ نتیجه ای نداشت، دور از انصاف است، چراکه برجام یک قرارداد بین المللی است و در طول زمان اثرات و نتایج خود را نشان خواهد داد.
وی با بیان اینکه در سایه برجام کشورهای جهان خطوطشان را با ما حفظ کرده و خواستار تعامل با ایران هستند، افزود: در حال حاضر به واسطه تعامل با دنیا صادرات ایران از واردات پیشی گرفته و برداشت ذخایر مشترک ما با قطر برابر شده و به زودی با افتتاح فازهای بعدی از این میزان برداشت پیشی خواهیم گرفت.
رضایی با اشاره به ادعای برخی مبنی بر تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: تعطیلی بسیاری از کارخانه ها به دلیل عدم پرداخت یارانه انرژی به صنعت، افزایش قیمت دلار و گران شدن حامل های انرژی در دولت قبل رخ داد و دولت یازدهم تلاش فراوانی برای بازگشایی و احیای این واحدهای تولید انجام داد.
وی با تاکید بر اینکه نادیده گرفتن خدمات دولت، نادیده گرفتن خدمات نظام است بیان کرد: با شعار، حرف و عوام فریبی نمی توان کشور را آباد کرد بلکه مردم باید برنامه ها، دیدگاه ها و سخنان کاندیداهای مختلف را بشنوند و بدون تعصب و حب و بغض و از روی آگاهی به فرد اصلح رای دهند.
رضایی با اشاره به اینکه با حفظ اصول و عزت مان باید با دنیا در تعامل باشیم گفت: این ملت ایران هستند که با یک رای خود مسیر آبادانی، پیشرفت و توسعه کشور را تعیین می کنند.
وی همچنین انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را نیز بسیار مهم برشمرد و ادامه داد: مردم باید فارغ از هرگونه نگاه قومی و قبیله ای به فردی رای دهند که متعهد، صاحب فکر و اندیشه، معتقد به کار گروهی و جمعی باشد و به صلاح مردم و پیشرفت و آبادانی شهر فکر کند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/1181
خبرنگار: معصومه موسوی***انتشار دهنده:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.