به گزارش ایرنا آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر افزود: برگزاری انتخابات یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران است و مردم در این مساله مهم و سرنوشت ساز با آگاهی و مشورت شرکت کنند.
وی ادامه داد: انتخابات آمریکا بسیار نفرت انگیز برگزار شد و برنامه های که داوطلبان برای جلب آرا انجام می دادند خجالت آور و موجب شرم بود.
امام جمعه همدان تاکید کرد: داوطلبان ریاست جمهوری و طرفداران آنها در فضای مجازی ناجوانمردانه یکدیگر را تخریب نکنند چرا که این کار از انسانیت و دینداری به دور است.
آیت الله طه محمدی افزود: داوطلبان باید به دور از هر گونه سیاه نمایی و تخریب هر چه در توان دارند ارائه دهند و با سیاه نمایی انسانیت، دین و قانون را زیر پا نگذارند.
وی ابراز امیدواری کرد: انتخابات 29 اردیبهشت ماه در یک فضای سالم و توام بامحبت ، عزت ، احترام و برادری برگزار شود چرا که همه دوربین های کشورهای مختلف متوجه ایران است و نباید با رفتار ناصحیح مکتب و قرآن را زیر سوال برد.
وی افزود: کسی که به عنوان رئیس جمهوری انتخاب می شود برای خدمت کردن به مردم و کار مستمر است و این مسئولیت بسیار سخت و پر زحمت است.
خطیب جمعه همدان در ادامه با اشاره به بعثت خاتم انبیاء محمد مصطفی (ص) گفت: درباره اهمیت و عظمت بعثت پیامبر (ص) خیلی کم کاری و جفا شده است.
آیت الله طه محمدی با بیان اینکه ماه رجب ماه نبوت و ماه شعبان ماه امامت است گفت: عنصر وجود پیامبر خاتم (ص) را باید خوب بشناسیم و معرفت پیامبر هر چه قوی تر باشد اطاعت ، ایمان و تبعیت پررنگ تر می شود.
وی اظهار کرد: امروز دنیا با پیامبر(ص) دشمنی می کند پس باید والایی های این پیامبر بزرگ را بهتر بشناسیم و یاد بگیریم.
وی با بیان اینکه شناخت دین و پیغمبر را باید از کشورهای اروپایی یاد بگیریم گفت: کشورهای خارجی درباره ویژگی های پیامبر اسلام و امام جعفر صادق (ع) کتاب نوشته اند.
آیت الله طه محمدی تاکید کرد: هر چقدر از پیامبر (ص) فاصله گرفتیم و به دستوراتش عمل نکردیم وضعیت بدتر شده است که یکی از مصیبت های حال حاضر دنیا و ایران پدیده شوم طلاق است .
انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
2087/6993
خبرنگار: زهرا پیرنیا** انتشاردهنده: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.