به گزارش ایرنا علی مجدآرا روز پنجشنبه در مجمع انتخابات هیات ورزش های همگانی همدان افزود: 2 هفته قبل مرکز آمار ایران اعلام کرد که مشارکت 21 درصدی مردم کشور در ورزش‌های همگانی به 23 درصد افزایش یافته است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر فدارسیون ورزش‌های همگانی در بین دیگر فدارسیون‌های کشور رتبه نخست کارآفرینی را دارد و از بیشترین آمار ورزشکاران سازمان یافته نیز برخوردار است.
مجدآرا بیان کرد: در قسمت آموزش نیز رتبه نخست را در بین فدارسیون‌های ورزشی کشور داریم و از بیشترین فعالیت را در ورزش بانوان برخوردار هستیم.
وی با تمجید از عملکرد ورزش همگانی همدان خاطرنشان کرد: همدان یکی از استان‌های ممتاز ورزش همگانی کشور است و فعالیت در این عرصه از سطح بسیار مطلوبی برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: همدان نسبت به سایر استان‌های کشور در سطح بالایی در ورزش‌های همگانی قرار دارد و تمامی برنامه های درخواستی فدراسیون را منظم و بدون تاخیر انجام می دهد.
وی افزود: فعالیت استان همدان در ورزش همگانی قابل تقدیر است و اما هنوز کارهای زیادی در پیش داریم.
رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور یادآور شد: ما هنوز از سطح جهانی عقب هستیم و باید با توجه به سند توسعه با برنامه‌ریزی پیش برویم هرچند وضعیت خوبی داریم اما هنوز خیلی از کارهای باقی مانده است.
در این مجمع رسول منعم به عنوان عضو شورای راهبردی فدراسیون ورزش همگانی کشور معرفی شد.
هادی سبزواری نیز مشاور عالی فدراسیون ورزش های همگانی کشور منصوب و معرفی شد.
همچنین طی تفاهم نامه منعقد شده امور مشترک کمیته های همگانی هیات های ورزشی استان همدان به ریاست هادی سبزواری رئیس هیات ورزش های همگانی همدان راه اندازی شد.
همدان بیش از 13 هزار ورزشکار سازمان یافته در ورزش همگانی دارد.
7520/1181
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.