حبیب مومیوند روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: 655 نفر در شهرستان تویسرکان برای حضور در انتخابات شوراها نامنویسی کردند.
وی اضافه کرد: 556 داوطلبان در حوزه روستاها و 99 داوطلب در حوزه شهری برای حضور در این دوره از انتخابات اعلام آمادگی کردند.
وی بیان کرد: شماری از داوطلبان در جریان بررسی صلاحیت ها از حضور در پنجمین دوره انتخابات صرفنظر کرده و انصراف دادند.
فرماندار تویسرکان گفت: در این شهرستان تنها صلاحیت 2 داوطلب به علت نقص مدرک و استعفا ندادن از شغل تائید نشد که از این منظر کمترین میزان رد صلاحیت متعلق به این شهرستان است.
مومیوند از داوطلبان و حامیان آنها خواست در جریان برگزاری انتخابات به قوانیت پایبند بوده و از انجام هر گونه اقدام ساختارشکنانه پرهیز کنند.
وی اظهار کرد: به منظور آگاهی داوطلبان شوراهای اسلامی از باید و نبایدهای انتخابات نشست توجیهی با حضور اعضای شورای تامین شهرستان و نامزدهای انتخاباتی برگزار شد.
به گزارش ایرنا فرماندار تویسرکان افزود: در این نشست علاوه بر ارائه تذکرهای لازم به داوطلبان توصیه شد بر مدار قانون و اخلاق اقدام به تبلیغ کنند.
وی با ذکر اینکه تاکنون تخلف انتخاباتی ثبت نشده است تاکید کرد: تخلفات فضای مجازی همانند فضای حقیقی قابل پیگیری بوده و در صورت نیاز با فرد متخلف برخورد می شود.
انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
7526/ 6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.