به گزارش ایرنا شهید میثم قهری هفته گذشته همراه با 2 مامور دیگر نیروی انتظامی در حال تعقیب خودروی حامل قاچاق در شهرستان ثلاث بابجانی از توابع استان کرمانشاه از جاده منحرف شده و به دره سقوط کردند و در این سانحه سه نفر از چهار سرنشین خودروی نیروی انتظامی به شهادت رسیدند.
شهید میثم قهری متولد سال 1367 در شهرستان ملایر است که در جوار آستان مقدس یک امامزاده واقع در جاده سنندج کرمانشاه به خاک سپرده شد.
به گزارش ایرنا امام جمعه ملایر روز دوشنبه در این آئین گفت: در حمله های فرهنگی و اقتصادی دشمنان، شهدا نقشه راه ما هستند و باید طبق آرمان ها و اهداف شهدا در جهاد فرهنگی، اقتصادی و سیاسی حامل فرمان ولی فقیه خود باشیم.
حجت الاسلام محمدباقر برقراری با تاکید بر اینکه در عبادت و جهاد سیاسی هم باید همانند شهدا رضایت ولی فقیه را بدست آوریم افزود: عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی مدیون شهدا است و به تدبیر امام راحل(ره) شهدا مظهر قدرت ایران هستند که به ما قدرت ایمان و شهادت دادند.
حجت الاسلام برقراری خون مطهر شهدا را نقطه عطف انقلاب اسلامی دانست و گفت: خون شهدا همچنان در جوشش است و نمی گذارد دلهای مومنان نسبت به انقلاب، ارزش ها، ولایت و امام راحل(ره) و رهبری بی تفاوت باشد.
وی همچنین حضور در مجلس شهدا را غبطه خوردن به جایگاه و مقام آنان عنوان کرد و افزود: ایران اسلامی در هر قشر و صنفی شهید داده است و امام راحل(ره) نیز با آن همه عظمت و اقتدار فرمودند هرگاه در جمع بسیجیان مخلص که بوی شهادت می دهند، قرار می گیرم و به چهره های نورانی آنان نگاه می کنم، غبطه می خورم.
وی تاکید کرد: ما برای بدست آوردن ارزش ها، قداست ها و حاکمیت دین این همه شهید داده ایم، اما امروز آنگونه که شهدا انتظار دارند، پیاده شدن آرمان ها و اهداف آنان را به نحو مطلوب در جامعه نمی بینیم.
شهرستان ملایر یک هزارو 100 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
این شهرستان با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/1181
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.