فرهاد فرزانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان ضمن تشریح برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی و معاونان این وزارتخانه در سفر به همدان اظهار داشت: عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به همراه معاونان خود برای بازدید از تعدادی از پروژه‌های راه و شهرسازی به استان همدان سفر می‌کند.

فرزانه بیان کرد: در این سفر علیزاده معاون وزیر، مدیرعامل و سازمان مجری ساختمان‌ها, امینی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی, کشاورزیان معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در تعدادی از شهرستان‌های همدان حضور می‌یابند.

وی عنوان کرد: در این سفر استقبال از وزیر و همراهان وی در  عوارضی آخر اتوبان ساوه_ همدان برگزار و سپس بازدید وزیر از کارگاه ریل گذاری+246, کنار گذر غربی همدان, ایستگاه پیشنهادی شماره یک و دو راه آهن همدان, بیمارستان بهار, ایستگاه فعلی راه آهن(باربری) و پیاده راه بوعلی برگزار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان گفت: برنامه بعدی وزیر شرکت در جلسه شورای حمل و نقل و مسکن در استانداری  و بازدید از بیمارستان اکباتان است.

وی با اشاره به برنامه های معاونان وزیر در شهرستان‌ها عنوان کرد: در این سفر بازدید از بیمارستان تویسرکان توسط علیزاده، بازدید از پروژه‌های شهرستان رزن و بازدید از محور جوکار- تویسرکان توسط امینی و بازدید از گردنه اسدآباد، محور آورزمان – نهاوند و محور سامن- بروجرد نیز توسط کشاورزیان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614586
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.