به گزارش ایرنا محمدابراهیم الهی تبار روز سه شنبه در همایش تجلیل از خیران سلامت در شهرستان ملایر با اشاره به درآمدهای بالا و خروجی شاخص های اقتصادی منفی در 2 دولت گذشته افزود: با تلاش مجدانه دولت تدبیر و امید با وجود بضاعت های مالی و مشکلات، تورم کاهش و رشد اقتصادی منفی به مثبت ارتقا یافت.
وی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با وجود مشکلاتی همچون چهار هزار میلیارد ریال طرح های نیمه تمام در کشور، تورم 40 درصد، رشد اقتصادی منفی 6.8 درصد و پیشی گرفتن واردات بر صادرات، گام های موثری در عرصه های مختلف بویژه در حوزه سلامت برداشت.
وی با اشاره به حل بسیاری از مشکلات دیگر توسط دولت ادامه داد: دولت یازدهم به معنای واقعی به سمت اقتصاد مقاومتی حرکت و آن را اجرایی کرد و شاهد پیشی گرفتن صادرات بر واردات با افزایش 258 میلیارد دلاری هستیم که در طول تاریخ بعد از انقلاب بی سابقه است.
الهی تبار با بیان اینکه ایجاد این بسترها و موفقیت های دولت می تواند برای مردم امیدواری ایجاد کند، تاکید کرد: همه مدیران و مسئولان باید مردم را در جریان تمامی اقدامات و عملکردهای دولت یازدهم قرار دهند و اجازه ندهند برخی موج ناامیدی و یاس را در دل مردم ایجاد کنند.
وی با بیان اینکه باوجود بضاعت های کم در تامین منابع دست دولت پر است، گفت: طرح تحول نظام سلامت یکی از موفقیت های بزرگی برای دولت یازدهم به شمار می رود که تقاضا داریم دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه بهداشت و درمان حجم خدمات در حوزه سلامت را برای مردم عنوان کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان ادامه داد: به ازای اجرای طرح تحول نظام سلامت 700 هزار نفر در کشور از فقر مطلق نجات پیدا کردند.
الهی تبار اختصاص صد درصد اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان همدان به مبلغ 9 هزار میلیارد ریال را از دیگر خدمات دولت برشمرد و افزود: همه ما امروز وظیفه داریم زمینه های لازم را برای ایجاد اشتغال و تولید و جذب سرمایه گذار مهیا کنیم.
وی بر لزوم تحقق شعار سال به عنوان یک وظیفه ملی و شرعی از سوی همه مسئولان و مردم تاکید و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب برای برخی نکات همچون مصرف کالای داخلی حکم شرعی صادر کردند و اجرایی شدن آن تنها بر عهده دولت نیست، بلکه همه باید تلاش کنند.
به گزارش ایرنا الهی تبار اظهار کرد: ایران امروز امن ترین کشور منطقه است و جریان تکفیری و داعش نتوانسته تاکنون به امنیت کشور ما خدشه ای وارد کنند.
وی با بیان اینکه جریان تکفیری برای مبارزه با انقلاب اسلامی شکل گرفت، گفت: افتخار می کنیم که ایران از امنیت کامل برخوردار است و حفظ این امنیت بر حضور و مشارکت مردم در انتخابات استوار است.
معاون استاندار همدان همچنین به فرهنگ غنی ایران اسلامی در انجام کار خیر و کمک به همنوع خود اشاره کرد و افزود: فرهنگ نوع دوستی و مشارکت در کار خیر همواره در طول تاریخ کشور ما موج می زند و این باور و فرهنگ با بزرگداشت و نکوداشت خیران هر چه بیشتر تجلی پیدا می کند.
الهی تبار ملایر را در انجام حرکت های خیر و مشارکت جویانه پیشتاز دانست و گفت: این حرکت های خیران در این شهرستان ریشه در تاریخ دارد و نسل به نسل تا امروز ساری و جاری شده است.
چهارمین همایش بزرگ تجلیل از خیران سلامت ملایر روز سه شنبه همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و حضور جمع کثیری از مسئولان استانی و شهرستانی و خیران در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد این شهر برگزار شد.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/6993
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.