محمد طوماسی روز یکشنبه در دیدار مدیران شبکه بانکی با استاندار همدان اظهارکرد: میزان تسهیلات پرداختی در سال 95 نسبت به سال 94 حدود 15 درصد افزایش داشته است.
وی اضافه کرد: حمایت های استاندار همدان از بانک های استان در برابر نهادهای نظارتی قابل تقدیر بوده و موجب دلگرمی مدیران بانکی شده است.
وی بیان کرد: اگرچه مقاومت هایی برای پرداخت تسهیلات از سوی بدنه کارشناسی وجود داشت اما با پیگیرهای استاندار همدان این موانع و مشکلات رفع شده است.
رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان همدان گفت: تیم اقتصادی شکل گرفته در استان بسیار قوی و توانمند بوده و به مسائل اقتصادی اشرافیت کامل دارند.
طوماسی بیان کرد: همکاری و تعامل ناظر پولی بانک مرکزی در همدان منجر به سهولت در پرداخت وجوه نقد و اسکناس های نو در ایام پایانی سال شد و خودپردازها نیز تجهیز شدند.
وی یادآوری کرد: 540 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در سال 94 پرداخت شده که این مبلغ در سال 95 به 2 هزار و 228 میلیارد ریال رسید.
وی بیان کرد: میزان پرداخت تسهیلات ازدواج در سال 95 نسبت به سال قبل از آن از نظر مبلغ 3.6 برابر و از نظر تعداد زوجین 20 درصد رشد داشته است .
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان همدان گفت: در زمینه جذب منابع با وجود رقابت نفس گیر بین بانک های خصوصی و دولتی شاهد افزایش 22.3 درصدی هستیم.
طوماسی اضافه کرد: میزان جذب منابع بانکی در سال گذشته 18 هزار و 503 میلیارد ریال نسبت به سال 94 افزایش داشته است.
وی اظهارکرد: منابع بانک های عضو این کمیسیون از 82 هزار و 802 میلیارد ریال در سال 84 به 102 هزار و 305 میلیارد ریال در پایان سال 95 رسید.
وی افزود: میزان مطالبات نیز در سال 95 با 19.5 درصد افزایش نسبت به سال 94 از پنج هزار و 622 میلیارد ریال به 6 هزار و 764 میلیارد ریال رسید که یکی از علت های مهم آن ابلاغ نشدن به موقع بخشنامه ها است.
14 بانک دولتی و نیمه دولتی عضو کمیسیون هماهنگی بانک های استان همدان هستند.
7526/1181
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.