ابوالقاسم الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با اشاره به اینکه 23 مرحله از 25 مرحله فرایند انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، اظهار داشت: 6 کمیته برای برگزاری انتخابات شکل گرفته است که کمیته فناوری و اطلاعات از مرحله اعلام شروع انتخابات توسط وزارت کشور زمینه اتصال شبکه بخشداری‌ها و فرماندارب‌ها به ستاد انتخابات استان و وزارت کشور را فراهم کرده است.

وی افزود: انتخابات شوراهای شهر و روستا در چهار شهر استان همدان از جمله ملایر، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان بیان کرد: برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برپایی یک‌ هزار و 530 شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت صلاحیت داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا طبق برنامه زمان‌بندی 23 فروردین ماه جاری اعلام می‌شود، گفت: 6 هزار و 436 داوطلب برای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان نام‌نویسی کردند.

الماسی تصریح کرد: از این تعداد یک‌ هزار و 173 نفر از داوطلبان برای عضویت در شورای شهر و پنج هزار و 263 داوطلب برای رقابت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها ثبت نام کردند.

وی افزود: تاکنون 54 نفر از داوطلبان انتخابات شوراها انصراف خود را اعلام کردند و بر این اساس در حال حاضر 6 هزار و 382 نفر داوطلب در میدان رقابت باقی ماندند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608408
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.