عباس اولیا سمیع روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از 25 اسفند ماه سال گذشته تا پایان روز سیزدهم فروردین تیم های اورژانس در 432 ماموریت ترافیکی حضور یافتند.
وی اضافه کرد: هشت تن از مسافران و استفاده کنندگان از جاده های برون شهری نیز پیش از رسیدن تیم های اورژانس جان خود را از دست دادند.
وی بیان کرد: 10 ایستگاه سلامت در ورودی شهرها با هدف انجام فعالیت های غیر اورژانسی و ارائه مشاوره و راهنمایی به مراجعه کنندگان در طرح نوروزی امسال راه اندازی شد.
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی همدان گفت: تعدادی از مسافران نیز برای دریافت دارو و قرص هایی که نیازمند تجویز پزشک نیست و یا برای تست قند و فشار خون به این مراکز مراجعه کردند.
اولیا سمیع اضافه کرد: در طرح نوروزی امسال به سه هزار و 402 نفر خدمت رسانی شده که از این تعداد 2 هزار و 341 تن در ماموریت های شهری و جاده ای و یک هزار و 61 نفر در مراجعه به ایستگاه های سلامت خدمات پیش بیمارستانی دریافت کرده اند.
وی امدادرسانی به 250 بیمار قلبی را از دیگر اقدامات اورژانس در طرح نوروزی امسال دانست و گفت: در طرح نوروزی 909 زن و یک هزار و 432 مرد از خدمات اورژانس همدان بهره مند شده اند.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.