حسینعلی نوروزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به برنامه های سلامت نوروزی استان همدان تا روز 13 فروردین ماه امسال اظهارکرد: 24 هزار و 500 مورد بازرسی از 25 اسفند ماه سال گذشته تاکنون از مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی حساس صورت گرفت.
وی افزود: همچنین بازرسی بهداشت محیطی از هفت هزار و 100 مورد از اماکن عمومی حساس با اولویت بهداشت فردی و تجهیزات از جمله آرایشگاه ها، هتل ها و مراکز اقامتی انجام شده است.
مدیر بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بیان کرد: با توجه به اهمیت عرضه مواد غذایی 790 مورد بازرسی از اماکن بین راهی با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی انجام شد.
نوروزی با بیان اینکه در مجموع در این مدت 34 هزار و 50 مورد بازرسی انجام شده است افزود: در این بازرسی های 41 تن مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی کشف و معدوم شد.
وی تصریح کرد: 880 مرکز و اماکن متخلف به مرجع قضایی معرفی شدند که 545 مورد از این تعداد مراکز و اماکن متخلف بین راهی بودند.
وی با بیان اینکه 107 مورد از مراکز و اماکن بین راهی متخلف تعطیل شدند گفت: بازرسان به طور میانگین پنج بار اماکن موجود در مسیر بین راهی و 2 نوبت اماکن عرضه مواد حساس در جریان اجرای برنامه سلامت نوروزی بازدید کردند.
طرح سلامت نوروزی از 25 اسفند سال 95 آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی سال جاری ادامه یافت.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.