مریم پاک بین روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این گروه توریستی از داوطلبان صلیب سرخ هلند بودند و به فعالیت جمعیت هلال احمر آشنایی کاملی داشتند.
وی یادآوری کرد: طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی برای هفدهمین سال متوالی با شعار 'بی گدار به جاده نزنیم،‌ ظریف برانیم' از 25 اسفند سال گذشته آغاز شد.
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان هدف از اجرای این طرح را نمایش توان عملیاتی تیم های جوانان، امدادی و بشردوستانه جمعیت هلال احمر، معرفی ظرفیت های این جمعیت به عموم مردم و مشارکت جوانان در طرح های هلال احمر ذکر کرد.
پاک بین اضافه کرد: برای دومین سال متوالی پویشی با عنوان نه به تصادفات جاده ای ذیل طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی شکل گرفت که با 2 شیوه امضای میثاق نامه و تلگرامی، مسافران و شهروندان به این پویش می پیوندند.
وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر با اجرای این طرح در نوروز دنبال افزایش آگاهی مردم با هدف پیشگیری از وقوع سوانح جاده ای است.
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: از آغاز طرح نوروزی تا 13 فروردین ماه سال جاری سه هزار و 395 تن در همدان به پویش نه به تصادفات جاده ای پیوسته اند.
پاک بین افزود: در این طرح متقاضیان با حضور در پایگاه های ایمنی و سلامت نوروزی و امضای میثاق نامه متعهد به رعایت نکات ایمنی در هنگام رانندگی می شوند.
به گزارش ایرنا تاکنون استاندار همدان، مدیرکل امور استانهای هلال احمر، معاون دانش آموزی و پیش دبستانی جمعیت هلال احمر و شماری از نمایندگان مجلس و شوراهای اسلامی همدان به این پویش پیوسته اند.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.