رضا عباسی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: میوه تنظیم بازار شامل سیب و پرتقال است که در کمیته راهبری استان با عضویت سازمان هایی همچون استانداری، جهاد کشاورزی و صنعت،معدن و تجارت تصویب شده است با قیمت مناسب به بازار عرضه شد.
وی با بیان اینکه قیمت میوه در طرح تنظیم بازار نمی تواند با قیمت میوه در بازار تفاوت چشم گیری داشته باشد افزود: توزیع میوه تا زمانی که بازار به تعادل برسد ادامه خواهد داشت.
عباسی با تاکید بر اینکه عرضه میوه در ایام پایانی سال با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش کاذب قیمت ها انجام می شود اظهار کرد: در تامین میوه طرح تنظیم بازار با توجه به سهمیه کشوری استان مشکلی وجود ندارد و سیب و پرتقال مورد نیاز در سردخانه های استان برای اجرای کامل طرح موجود است.
وی ادامه داد: از جمله فعالیت های تعاونی های روستایی ، کشاورزی و تولید، خرید انواع محصولات کشاورزی به منظور کاهش واسطه ها در بخش کشاورزی است.
وی خاطرنشان کرد: در صورتیکه تعاونی ها در فعالیت های بازرگانی به خصوص بازاریابی و بازار رسانی محصولات کشاورزی فعالیت پر رنگ تری داشته باشند، می توانند نقش موثری در توسعه بخش کشاورزی داشته باشند.
سال گذشته در استان همدان یک هزارو 400 تن میوه تنظیم بازار در ایام عید نوروز توزیع شد و تعداد 137 غرفه توزیع میوه شب عید را بر عهده داشتند.
7523/1181
خبرنگار:مرضیه بختیاری**انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.