به گزارش ایرنا، عباس شاهسوند روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی توزیع میوه شب عید در فرمانداری ابهر، اظهار کرد: سهمیه میوه ای که برای شهرستان ابهر بر اساس سرانه جمعیت در نظر گرفته شده است، 120 تن پرتقال و 45 تن سیب است که در صورت نیاز از سهمیه شناور نیز به شهرستان تعلق می گیرد.
وی خاطر نشان کرد: کمیته های نظارت و بازرسی در کنار سایر دستگاه های نظارت کننده مانند تعزیرات، بر مراکز توزیع و ذخیره میوه شب عید بازرسی های لازم را به عمل می آورند تا این میوه ها بدون واسطه به دست مصرف کننده اصلی برسد.
رئیس تعاونی روستایی شهرستان ابهر تاکید کرد: میوه شب عید پس از قمیت گذاری، با حضور نماینده جهاد کشاورزی فک پلمپ شده و از روز امروز تا 10 فروردین 96 همزمان با سراسر کشور توزیع می شود.
وی بیان کرد: برای نظارت هرچه بیشتر با هماهنگی با بسیج اصناف شهرستان یک نماینده به طور ثابت با استقرار در محل توزیع میوه بر کار مراکز خرید نظارت می کند.
شاهسوند با اشاره به قرارگاه مرکزی نظارت بر توزیع میوه، تاکید کرد: از 3 سال گذشته توزیع میوه نوروز با نظارت و دقت بالایی انجام می شود تا مانند گذشته ضایعات میوه وجود نداشته باشد و در فروش نیز تخلفی انجام نگیرد.
7324/3001
خبرنگار: اکرم بیات** انتشاردهنده: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.