محمد حسن باقری شکیب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با ورود سامانه بارشی به استان همدان بارش باران و ریزش برف در ارتفاعات پیش بینی می شود.
وی اضافه کرد: آسمان استان همدان تا 24 ساعت آینده کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد همراه است و روز چهارشنبه بارشی برای استان پیش بینی نشده است.
باقری شکیب با بیان اینکه حداقل دمای روزانه استان همدان تا چند روز آینده رو به افزایش است ادامه داد: دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته بین هشت درجه سانتیگراد زیر صفر و هشت درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.
به گفته وی همدان با هشت درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و نهاوند با 14 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.
باقری شکیب میزان بارش های 24 ساعت گذشته در همدان را 16 میلی متر باران و پنج سانتی متر برف عنوان کرد و گفت: بیشترین بارش ها مربوط به کبودراهنگ و فامنین با 19 میلی متر و کمترین آن در ملایر با چهار میلی متر به ثبت رسیده است.
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.
2087/1181
خبرنگار: زهرا پیرنیا ** انتشار دهنده: الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.