سید محمد عیوقیان روز جمعه و در پی انتشار فیلمی کوتاه از داخل رختکن بازیکنان تیم سردار بوکان در فضای مجازی به خبرنگار ایرنا افزود: پس از پایان این بازی برخی هواداران کم سن و سال پاس برای تشویق و قدردانی از تیم خود از قسمت مقابل جایگاه وارد زمین شدند و در این موقع برخی هواداران خشمگین بوکانی که در پشت نیمکت تیم خود بودند نیز قصد ورود به زمین را داشتند که عوامل انتظامی مانع شدند.
وی اضافه کرد: آنها در طول بازی چند بار اقدام به انفجار ترقه کردند که صدای هولناکی داشت و چند بار نیز با گلوله های یخ زده برف نیز عوامل انتظامی را هدف قرار دادند.
وی بیان کرد: پس از بازی نیز یکی از عوامل انتظامی از پرتاب گلوله یخی توسط تماشاگران بوکانی دچار جراحت شد و این مساله منجر به اقدام قانونی ماموران انتظامی برای دفاع از خود شد.
عیوقیان تصاویر منتشره مبنی بر گاز اشک آور در رختکن تیم سردار بوکان را طبیعی ندانست و گفت: نمی شود به این تصاویر منتشر شده اکتفا کرد.
وی افزود: حتی یکی دیگر از ماموران انتظامی نیز به دلیل پرتاب شی از سوی یکی از تماشاگران مضروب شد و طبیعی است که عوامل انتظامی برای ایجاد نظم اقدام قانونی صورت دهند.
وی خاطرنشان کرد: دبیر هیات فوتبال شهر بوکان نیز ادعای شکسته شدن شیشه اتوبوس های حامل تماشاگران تیمش را داشت که با مراجعه به محل پارک این خودروها در حاشیه ورزشگاه، خلاف ادعای وی مشاهده شد.
وی درگیری داخل زمین را بین یکی از عوامل تیم پاس و یکی از اعضای کادر فنی و سنگربان سردار بوکان عنوان کرد و گفت: ناظر بازی بر صحنه تسلط داشت و اتفاق های ناشی از این درگیری را مستند کرده است.
مدیرعامل باشگاه پاس نیز با اشاره به اینکه پس از پایان بازی مدیرعامل سردار بوکان با رفتار نادرست قصد تشویش و حساس کردن تماشاگران تیمش برای ایجاد حاشیه و درگیری را داشت، گفت: مدیرعامل این باشگاه از برد تیم ما دلخور و عصبانی بود.
محمدتقی رحیمی افزود: طبیعی بود که تیم ما به پیروزی مقتدرانه دست یافت و آنها نیز از صعود نکردن به دور دوم دلخور بودند.
وی درباره انتقال تماشاگر بوکانی به مرکز درمانی گفت: این تماشاگر تعادل و حالت عادی نداشت و براین اساس روانه مرکز درمانی شد.

** توضیح پلیس درباره استفاده از گاز اشک آور در بازی پاس همدان و سرداربوکان
پس از انتشار کلیپی در فضای مجازی تلگرام در ارتباط با استفاده عوامل انتظامی از گاز اشک آور معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان در این زمینه توضیح داد.
سرهنگ خسرو فخری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: دیدار تیم های پاس همدان و سردار بوکان روز سه شنبه گذشته در چارچوب هفته پایانی دور مقدماتی لیگ دسته 2 فوتبال کشور با نتیجه 2 بر صفر به نفع تیم پاس همدان پایان یافت.
وی اضافه کرد: هواردان تیم پاس پس از این پیروزی وارد زمین شده و ابراز شادی کردند ولی هواداران، لیدر و جمعی از بازیکنان تیم سردار بوکان که نتیجه به دست آمده ناراضی بودند به هیات داوری متعرض شدند.
وی اضافه کرد: متعرضان با ورود به محل استراحت هیات ناظر داوری قصد درگیری و مزاحمت برای داوران را داشتند که عوامل پلیس از این اقدام جلوگیری کردند.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان با ذکر اینکه هنوز کلیپ منتشر شده را ندیده است گفت: هر چند خبری مبنی بر استفاده از گاز اشک آور تاکنون به دستم نرسیده است ولی طبق قانون بکارگیری سلاح در صورت در خطر بودن جان افراد استفاده از سلاح امری قانونی و جزو وظایف ذاتی پلیس است.
سرهنگ فخری افزود: تعدادی از هواداران و اعضای تیم سردار بوکان با ورود به رختکن هیات داوری قصد تعرض به این افراد را داشتند که در صورت مداخله نکردن پلیس احتمال بروز آسیب زیاد بود.
وی بیان کرد: مداخله پلیس منجر به پایان یافتن این درگیری شده و به هیچیک از طرفین نیز هیچگونه آسبی وارد نشده است.
به گزارش ایرنا این مقام انتظامی اضافه کرد: با این وجود قرار است کلیپ منتشر شده در فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس بررسی شود.
دیدار تیم پاس همدان و سردار بوکان عصر سه شنبه در حضور 2 هزار تماشاگر به میزبانی ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد و تیم پاس همدان با به ثمر رساندن 2 گل توسط سیدمحمد مهری در دقیقه 65 و 88 به برتری دست یافت.
دور مقدماتی رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در سه گروه 12 تیمی برگزار شد و از هر گروه چهار تیم به دور دوم راه خواهند یافت.
تیم پاس همدان هم اکنون با 35 امتیاز در رتبه سوم جدول گروه سه رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.
7526/ 7520/6993
خبرنگار: میثم ناصر نژاد و علیرضا جهانگیری** انتشار اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.