اسدالله عقیلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یک باب منزل مسکونی در خیابان شکریه همدان ساعت 2 و 21 دقیقه بامداد امروز دچار آتش سوزی شد که ماموران آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان به سرعت در محل حادثه حضور یافته و با یک ساعت تلاش، آتش را خاموش و از سرایت آن جلوگیری کردند.
وی اضافه کرد: در مهار این آتش سوزی سه گروه عملیاتی از ایستگاه های مرکزی همدان و منطقه 19 حضور یافتند.
عقیلی با بیان اینکه علت این آتش سوزی ناشی از وسایل گرمایشی بوده که به هنگام وقوع آتش هیچ فردی در منزل حضور نداشته است افزود: شواهد نشان می دهد سکونت دائمی در این منزل وجود نداشته است.
وی افزود: این حادثه خسارت جانی نداشته اما به اسباب و اثاثیه این منزل خسارت هایی وارد شده است.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان یادآور شد: در 24 ساعت گذشته نیز سه عملیات اطفای حریق و یک عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان بوده است.
وی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته چهارم اسفند ماه شهروندان 422 بار با سامانه 125 همدان تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 4 مورد منجر به عملیات شده 16 تماس برای مشاوره و راهنمایی، 62 تماس اشتباه و 340 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.
وی اضافه کرد: عملیات های انجام شده در این مدت شامل سه آتش سوزی حریق منزل در شکریه، حریق مخروبه در کوچه قصابان و حریق عمدی سطل زباله در خیابان عمار بوده است.
وی یادآور شد: همچنین یک مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک مدنی توسط آتش نشانان انجام شد.
از ابتدای امسال تاکنون بیش از سه هزار تماس تلفنی منجر به عملیات آتش نشانان همدانی شده است.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.