مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان در این باره گفت: رقابت های کشتی آلیش و گراپلینگ بانوان استان همدان با حضور 30 ورزشکار از شهرستان های همدان ، نهاوند ، بهار و رزن در 6 وزن به میزبانی سالن کشتی شهر همدان برگزار شد.
حمدالله چاروسایی روز شنبه در گفت وگو باخبنرگار ایرنا اظهار کرد: در رقابت های بخش آلیش و در وزن منهای 55 کیلوگرم لیلا سیاهوشی از نهاوند ، وزن منهای 60کیلوگرم زهرا خرمی از همدان، وزن منهای 65 کیلوگرم پریا شفیعی از نهاوند ، وزن منهای 70 کیلوگرم صبا کرمعلی از همدان ، وزن منهای 75 کیلوگرم ناهید سیاوشی از نهاوند و در وزن به اضافه 75 کیلوگرم فرزانه احمدی از همدان عنوان های قهرمانی را کسب کردند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در رشته گراپلینگ و در وزن منهای 53 کیلوگرم مژده سجادی از همدان ، وزن منهای 58 کیلوگرم مبینا عزیزی از نهاوند ، وزن منهای 64کیلوگرم آذر کولیوند از نهاوند ، وزن منهای 71 کیلوگرم شیدا کیانی از نهاوند و در وزن به اضافه 71 کیلوگرم زینب جلالوند از نهاوند مقام های برتر را به دست آوردند.
وی اضافه کرد: نفرات برتر این رقابت ها به پیکارهایی گراپلینگ و آلیش بانوان قهرمانی کشور اعزام می شوند.
رقابت های قهرمانی کشور گراپلینگ و آلیش بانوان در رده‌ی سنی بزرگسالان روزهای 7 و 8 بهمن ماه امسال در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای 5 مرداد اراک برگزار خواهد شد.
نکته جالب توجه در رقابت های کشتی آلیش و گراپلینگ بانوان همدان حضور قهرمانان جودو کشور بود.
7520/6993
دریافت کننده: میثم ناصرنژاد** انتشار: اکبر بهاروند

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.