رئیس پلیس پیشگیری ناجا در حاشیه این آئین به خبرنگاران گفت: طرح مدیریت کیفیت در کلانتری و پاسگاه ها (مکنا) یکی از اولویتهای پلیس است.
سردار محمد شرفی افزود: چهار مولفه خوشایند سازی محیط کلانتری، اصلاح روند و فرایندهای انجام کار، استاندار سازی و تعالی رفتار و توجه به موضوع خلاقیت در طرح مکنا مورد نظر بوده است.
وی اضافه کرد: برای خوشایند سازی محیط کلانتری، زیبا سازی، مستقر شدن امکانات رفاهی برای استفاده بهینه ارباب رجوع مد نظر بوده است.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا اظهارکرد: خوشایند سازی محیط خدمتی در 70 درصد کلانتریهای نیروی انتظامی صورت گرفته است.
سردار شرفی اضافه کرد: در زمینه اصلاح فرایندها و کوتاه سازی و استاندارسازی فرایند کار ، تمامی کلانتریها این طرح اجرایی شده است.
به گزارش ایرنا وی بیان کرد: برای استاندار سازی و تعالی رفتار کارکنان فعالیتهای خوبی صورت گرفته ولی این طرح ناقص مانده است.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا اظهارکرد: دوره های استاندارد سازی رفتار امسال برای 12 هزار تن از کارکنان کلانتری و پاسگاها برگزار می شود.
سردار شرفی اضافه کرد: علاوه بر این در قرارگاه جهادی تربیت و آموزش تصمیم گر فته شد که حدود 13 هزار تن از کارکنان کلانتریها هدف، برای افزایش مهارت شغلی در دوره های آموزشی تهران شرکت کنند.
فرمانده انتظامی استان همدان نیز گفت: حسینیه فاطمه الزهرا (س) ستاد فرماندهی انتظامی همدان در زمینی به مساحت 900 متر مربع با اعتبار 9 میلیارد ریال بهره برداری شد.
سردار حاجی محمد مهدیان نسب افزود: پاسگاه انتظامی کوئین واقع در کبودراهنگ با هزینه کرد پنج میلیون ریال در فضای 15 هزار متر مربع تکمیل و بهره برداری شد.
وی اضافه کرد: با بهره برداری از پاسگاه انتظامی کوئین 19 روستای مجاور آن به جمعیت 27 هزار تن زیر پوشش قرار گرفتند.
به گزارش ایرنا وی یادآوری کرد: 48 طرح انتظامی از محل منابع استانی انتظامی همدان از سال 93 تاکنون در این استان اجرایی شده است
فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: هشت کلانتریو پاسگاه در 2 سال گذشته با در نظر گرفتن طرح مدیریت کیفیت در ناجا (مکنا) در همدان گشایش یافته است.
سردار مهدیان نسب افزود: توجه به تقویت کیفیت خدمات و پاسخگویی به مطالبات مردم از اولویت های اصلی پلیس است.
یک هزار و 400 کلانتری و یک هزار 600 پاسگاه در کشور وجود دارد.
7526/6993*خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار : اکبر بهاروند

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.