سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته 19 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان همدان شناسایی شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت که با شناسایی ۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۷۷۱ نفر رسیده است.

به گزارش جماران، دکتر محمد طاهری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین با فوت ۲ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته مجموع متوفیان قطعی ابتلا به کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی این ویروس تاکنون به یک هزار و ۵۶۵ نفر رسید.

وی بیان کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۴۹۵ مورد بوده است که ۷۳ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۱۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۳۰ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۸۷، بهار ۶۳۱، تویسرکان ۶۸۴، رزن ۴۷۴، درگزین ۲۰۳، فامنین ۱۹۵ و کبودراهنگ ۶۹۳ نفر است.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۹۴۸ نفر در ملایر، یک هزار و ۲۰۷ نفر در نهاوند و چهار هزار و ۶۷ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.