معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اعلام کرد: ۲۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در خراسان‌جنوبی شناسایی شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ۲۷ بیمار جدید مبتلاء به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در خراسان‌جنوبی شناسایی شد.

به گزارش جماران به نقل از مهر، کامبیز مهدی‌زاده عصر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا در کشور ۴۳ هزار ۹۸۳ آزمایش و تست کرونا در خراسان‌جنوبی انجام شده که از این تعداد نتیجه ۲۷ هزار و ۸۶۳ آزمایش منفی و نتیجه ۱۶ هزار و ۱۲۰ آزمایش مثبت بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان‌کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۹ آزمایش کرونا در خراسان‌جنوبی انجام شده که متأسفانه از این تعداد ۲۷ آزمایش مثبت بوده است.

مهدی‌زاده با بیان اینکه از تعداد آزمایش‌های مثبت چهار بیمار بستری و ۲۳ مورد نیز سرپایی بوده است، گفت: در حال حاضر ۱۱۹ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان‌جنوبی بستری هستند.

وی ادامه داد: از این ۱۱۹ بیمار با علائم حاد تنفسی ۳۳ نفر به صورت قطعی مبتلاء به کرونا هستند و سه نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه متأسفانه حال یکی از بیماران وخیم است، بیان‌کرد: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی جدید بر اثر ابتلاء به کرونا در خراسان جنوبی نداشته‌ایم و مجموع فوتی‌ها تاکنون همان ۷۶۶ نفر است.

مهدی زاده یادآور شد: خوشبختانه تاکنون در خراسان‌جنوبی ۱۵ هزار و ۳۲۱ نفر یا از بیماری کرونا بهبودی پیدا کرده و یا دوران قرنطینه خانگی را سپری می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.