به گزارش خبرنگار مهر، محمد پورداوود پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان همدان گفت: آموزش و بستر الکترونیکی و شبکه شاد افتخار تاریخ آموزش و پرورش در ایران اسلامی است چراکه در بازده زمانی کوتاه این شبکه شکل گرفته و استان همدان در کل کشور پیشتاز اجرای این شبکه بوده است.

پورداوود ادامه داد: از هفته آینده مدارس شروع به کار خواهند کرد و مدیران و معلمان در مدارس حضور پیدا خواهند کرد اما حضور دانش آموزان اجباری نیست و کاملاً داوطلبانه و اختیاری است.

وی ادامه داد: امتحانات پایه دوازدهم از ۱۷ خرداد آغاز خواهد شد و باید آمادگی کامل و لازم را برای برگزاری امتحانات داشته باشیم و با رعایت پروتکل بهداشتی و رعایت فاصله گذاری امتحانات را برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تمام مدارس دوره‌های تحصیلی بازگشایی خواهند شد و هدف رفع اشکال و ارائه خدمات آموزشی است و کسانی که تاکنون نتوانسته‌اند از خدمات الکترونیکی استفاده کنند می‌توانند با حضور در مدارس رفع اشکال کنند و با بازگشایی مدارس شبکه‌های اجتماعی تعطیل نخواهد شد و همچنان ادامه تدریس از طریق شبکه شاد و رسانه استانی ادامه خواهد داشت.

پورداوود افزود: طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان نیز با رعایت پروتکل بهداشتی در استان همدان اجرا خواهد شد.

وی گفت: قبل از بازگشایی مدارس، ضدعفونی تمام مدارس استان انجام خواهد شد و رعایت فاصله گذاری در مدارس نیز ضروری است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: شعار «مدرسه تعطیل است و تعلیم و تربیت تعطیل نیست» به خوبی در سطح استان همدان اجرایی شده و زحمات جامعه فرهنگیان و همچنین اولیا که تعامل مطلوبی در این زمینه داشتند؛ قابل تقدیر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.