سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کبودرآهنگ پس از کسب خبری مبنی بر احتکار برنج و قند و شکر در ۲ انبار در یکی از روستاهای تابعه این شهرستان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با هماهنگی قضائی و در بازرسی از این ۲ انبار، ۷ تن و ۴۷۰ کیلوگرم برنج، یک تن و ۲۹۰ کیلوگرم شکر و ۵۷۵ کیلوگرم قند که احتکار شده بود کشف و ۲ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، بیان کرد: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا با قانون شکنان قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

سردار کامرانی صالح از کشف ۲۴۹ هزار و ۵۰۰ نخ سیگار قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان نیز خبر داد و گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان کبودرآهنگ حین کنترل محور اصلی این شهرستان به یک دستگاه خودرو پراید که از سمت استان‌های غربی به سمت مرکز کشور در حال تردد بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی در ادامه افزود: طی بازرسی از این خودرو، ۲۴۹ هزار و ۵۰۰ نخ سیگار قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.