به گزارش خبرنگار مهر، محمود بداغی بعدازظهر شنبه در مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در کبودرآهنگ که با تهیه و توزیع ۱۱۰۰ بسته معیشتی برگزار شد، گفت: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش همدلی و مواسات و کمک‌های مومنانه، در شهرستان کبودرآهنگ همزمان با سراسر کشور ستادهای شهرستانی رزمایش در فرمانداری، دفاتر ائمه جمعه و سپاه شهرستان فعال شد و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری منسجم و یکپارچه این رزمایش در شهرستان صورت گرفت.

بداغی افزود: تا به امروز بیش از ۳۵۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و انقلابی شهرستان کبودرآهنگ توسط پایگاه‌های بسیج و حوزه‌های مقاومت جمع آوری شده است.

وی گفت: در مرحله اول این رزمایش ۱۴۰۰ بسته معیشتی و در مرحله دوم ۱۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان تهیه شده که توسط گروه‌های جهادی بسیج و پایگاه‌های مقاومت بین خانواده‌هایی که بر اثر ویروس کرونا دچار مشکل معیشتی شده‌اند توزیع می‌شود.

بداغی عنوان کرد: در ابتدای شروع این رزمایش ۴۵۰۰ خانواده نیازمند توسط حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج شناسایی شده‌اند که ۲۵۰۰ خانواده در مرحله اول و دوم و مابقی خانواده‌ها در مراحل بعدی رزمایش کمک‌های معیشتی دریافت خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودرآهنگ از همکاری و مساعدت دستگاه‌ها و ادارات شهرستان به ویژه ائمه جمعه و جماعات، فرماندار و به ویژه مردم، مؤمن و انقلابی شهرستان که در اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه، ستاد شهرستان را یاری کردند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.