کاوه صولتی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مجموعه ورزش و جوانان در زمینه کنترل شیوع ویروس کرونا با توجه به حمایت خوب دستگاه قضائی و نیروی انتظامی سازمان‌دهی باشگاه‌های ورزشی بود، گفت: با توجه به تصمیم ستاد مرکزی مبارزه با کرونا تمام باشگاههای خصوصی، دولتی و اماکن ورزشی در استان همدان تا پایان اردیبهشت ماه تعطیل است.

وی افزود: سرپیچی از این بخشنامه جرم محسوب می‌شود و در صورت بازگشایی یا تبلیغ به بازگشایی مکان از طریق شبکه‌های مجازی؛ طبق مصوبه ستاد مرکزی و دستور دادستان متخلف تحت تعقیب کیفری قرار خواهد گرفت.

صولتی عنوان کرد: بازرسان ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با هماهنگی مدیریت اماکن عمومی هر شهرستان فعالیت‌های غیر قانونی را رصد خواهند کرد.

معاون پشتیبانی ورزش و جوانان استان همدان افزود: طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا باید تمامی باشگاه‌های ورزشی تعطیل باشند که از مجموع ۴۰۰ فضایی که در استان همدان وجود دارد بخش عمده‌ای در این زمینه همکاری دارند.

صولتی تاکید کرد: طبق نظرات وزارت ورزش و ستاد ملی مقابله با کرونا فضاهای ورزشی از پر ریسک‌ترین مکان‌ها برای شیوع کرونا هستند و به طور قطع سلامتی جامعه از هر موضوع دیگری اهمیت بیشتری دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.