به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی بعدازظهر دوشنبه در نشست با اعضای شورای فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: همدان بر اساس شاخص‌های شورای امنیت کشور از امن‌ترین استان‌های کشور است.

شاهرخی قرار گرفتن همدان در جمع استان‌های امن کشور را برگرفته از تدین و فرهنگ ساکنان این استان در کنار تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی و انتظامی برای برقراری نظم و امنیت دانست.

وی با تاکید بر اینکه پیشرفت و سعادت جامعه در گروه ایجاد امنیت و آرامش است، گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم ایجاد امنیت است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه کادر خدوم و فرماندهان شجاع انتظامی استان همدان همواره موفق عمل کرده‌اند، افزود: اخلاص، تلاش شبانه‌روزی و خدمت به مردم در بستر فعالیت‌های نیروی انتظامی مشهود است.

شاهرخی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در ایجاد امنیت در انتخابات نقش ارزشمند و قابل توجهی داشت، گفت: در دوران کنونی نقش آفرینی‌های نیروی انتظامی در ستاد استانی مقابله با کرونا قابل تقدیر است.

وی به کسب رتبه اول فرمانده انتظامی استان همدان در بین ۳۲ فرمانده انتظامی استانی در کشور اشاره کرد و گفت: آنچه موجب توفیق نیروی پلیس در تکالیف و مأموریت‌ها شده مقبولیت این نیرو در بین مردم و ویژگی‌های شاخصی همچون اخلاص و تلاش و مجاهدت شبانه روزی است.

شاهرخی حفظ امنیت و آرامش در شرایط تحریم را بسیار بااهمیت دانست و افزود: مردم همدان همواره قدردان تلاش و مجاهدت نیروهای نظامی در تأمین و امنیت و آسایش هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.