سرهنگ بزرگعلی نوری روز دوشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی بخش صالح آباد شهرستان بهار هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور سنندج - همدان به یک دستگاه خودرو سواری پژو مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف و یک متهم را دستگیر کردند و طبق  اعلام کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده ۳۴ میلیون تومان برآورد شده است.

شناسایی باند سارقان اماکن و سیم برق در نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن و سیم برق در شهرستان نهاوند، انجام اقدامات قانونی در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ احمد ساکی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در این راستا و با محوریت پیشگیری فعال و کشف علمی سرقت ها، در ۴۸ ساعت گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی، یک سارق سابقه دار را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: متهم در بازجویی های فنی به ۱۰ فقره انواع سرقت از جمله تجهیزات اماکن خصوصی، دولتی و سیم برق با همدستی چهار نفر دیگر اعتراف کرد که یک نفر از همدستان وی دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

سرهنگ ساکی با اشاره به این که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و مالباختگان شناسایی شده اند، گفت: اقدامات لازم برای دستگیری دیگر متهمان این باند سرقت، با جدیت در دستور کار قرار دارد.

باند سارقان قطعات خودرو متلاشی شدند

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: در راستای مبارزه با سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر همدان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس و واحدهای گشتی کلانتری ها قرار گرفت.

سرهنگ جمشید باقری ادامه داد: در تحقیقات فنی و پلیسی مشخص شد، چند نفر با تشکیل باندی اقدام به سرقت می کنند که ماموران کلانتری ۱۷ پس از شناسایی مخفیگاه آن ها در عملیاتی منسجم، سه سارق را دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات فنی و مواجهه با دلایل و مدارک به پنج فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند که با راهنمایی آن ها ۲ خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: مالباختگان نیز شناسایی و پس از اعلام شکایت آن ها، پرونده تکمیل و سارقان تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ باقری به منظور پیشگیری از وقوع هرگونه سرقت، از عموم شهروندان خواست تا از پارک خودرو در مکان های تاریک و کوچه های خلوت خودداری کنند و وسیله نقلیه خود را در پارکینگ های موجود در سطح شهر پارک کرده و خودرو خود را به تجهیزات ضد سرقت مانند قفل فرمان، دزدگیر و قفل پدال مجهز کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.