سردار بخشعلی کامرانی صالح روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بخشی از شهروندان هنگام خرید وسیله نقلیه از فروشنده برای تعویض پلاک، وکالتنامه ای با مدت زمان معین دریافت کرده بودند.

وی اضافه کرد: به دنبال تعطیلی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در کشور برای پیشگیری از بروز کرونا امکان مراجعه مالکان خودرو برای تغییر پلاک فراهم نبود از طرف دیگر مدت زمان تعیین شده در وکالتنامه نیز پایان یافته بود.

 فرمانده انتظامی استان همدان افزود: با توجه به دغدغه پلیس در زمینه پیشگیری از ازدحام شهروندان در مرکز تعویض پلاک و رفع مشکل وکالت نامه آنها، این موضوع از سوی سردار اشتری فرمانده انتظامی در ستاد ملی کرونا مطرح شد.

سردار کامرانی صالح گفت: قرار شد که مدت زمان تعطیلی مراکز شماره گذاری به زمان و مهلت وکالتنامه افزوده شود یعنی از ۲۵ اسفند سال گذشته تا پنجم اردیبهشت امسال به مدت زمان وکالتنامه افزوده شد.

با توجه به شیوع بیماری کرونا و با هدف صیانت از سلامتی مراجعان و کارکنان، مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک این استان از هفته آخر اسفند ماه سال گذشته به حالت تعطیل درآمده بود.

تعطیلی یک و نیم ماهه مرکز شماره گذاری خودرو و افزایش متقاضیان تعویض پلاک موجب شد که ساعت کاری این مرکز از ۱۴ به ۱۷ افزایش یافته و برای پیشگیری از ازدحام، فرایند شماره گذاری بر اساس پلاک زوج و فرد صورت گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.