پایگاه خبری پلیس روز چهارشنبه به نقل از سردار «علی اکبر جاویدان» اعلام کرد: این اقلام که شامل ژل و موادضدعفونی دست و سطوح، ماسک، دستکش و شوینده های موردنیاز مردم در ایام شیوع کرونا بوده است ارزش آن ها به حدود ۵۰ میلیارد ریال می رسد.

وی ادامه داد: در همین راستا ۶۰ محتکر اقلام بهداشتی و ضدعفونی نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شده اند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در همین راستا و به منظور پیشگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامتی افراد، ۷۱۲ واحد صنفی که به دستورالعمل صادره از سوی ستاد ملی مقابله با این بیماری مبنی بر تعطیلی داوطلبانه محل کسب خود بی توجه بودند، پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز اشاره و اظهار داشت: در این راستا از هشتم تا پایان روز نوزدهم فروردین یک هزار و ۲۷۸ دستگاه خودرو توسط پلیس اعمال قانون شدند.

وی یادآور شد: از این تعداد ۹۴۸ دستگاه خودرو مورد جریمه پنج میلیون ریالی قرار گرفتند و ۳۳۰ دستگاه خودرو نیز به مدت یک ماه توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سردار جاویدان افزود: تعطیلی آموزشگاه های رانندگی، مراکز تعویض پلاک و تمدید گواهینامه ها و معاینه فنی خودروها تا اطلاع بعدی از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط پلیس کرمانشاه پس از شیوع کرونا بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.