سرهنگ رضا عزیزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: وجود شیب های تند، پیچ های خطرناک و پرتگاه های خطرآفرین در مسیر جاده گنجنامه - تویسرکان موجب شده همه ساله چندین سانحه فوتی در این مسیر رخ بدهد.

وی اضافه کرد: افرادی که قصد تفریح و استفاده از زیبایی های طبیعت را دارند باید از این مسیر برای تردد استفاده کنند چرا که تردد با سرعت بیش از ۳۰ کیلومتر در ساعت در جاده گنجنامه - تویسرکان حادثه ساز است.

رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: جاده گنجنامه - تویسرکان ۳۵ کیلومتر نسبت به جاده همدان - جوکار - تویسرکان کوتاهتر است به همین علت شاهد استقبال رانندگان برای تردد از این مسبر هستیم.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: کوتاهی این مسیر نباید موجب شود که افرادی که با عجله قصد رسیدن به مقصد را دارند یا برای کار اداری، اقدام به رانندگی در این مسیر پر پیچ و خم، خطر آفرین دارای مناطق مسکونی در طی مسیر، بکنند.

وی بیان کرد: شهروندانی که برای رسیدن به مقصد عجله دارند می توانند به جای جاده گنجنامه - تویسرکان، از مسیر جایگزین همدان - جوکار ملایر- تویسرکان و بالعکس برای تردد استفاده کنند.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: ایمن سازی این مسیر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه می برد البته می توان با ایمن کردن آن از این جاده به عنوان مسیری توریستی برای جلب و جذب گردشگر استفاده کرد.

سرهنگ عزیزی یادآوری کرد: مسیر گنجنامه - تویسرکان همه ساله با نزدیک شدن به فصل زمستان با ریختن خاک یا قرار دادن نیوجرسی مسدود می شود که این محدودیت از اواخر آبان سال گذشته ایجاد و این مسیر ۱۰ اردیبهشت امسال مجدد بازگشایی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.