عبدالمهدی نصیرزاده روز چهارشنبه در حاشیه نشست بررسی حضور همدان در لیگ برتر کشتی کشور به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میزبانی این مسابقات از اهمیت بالقوه برخوردار است و علاوه بر همدان، رایزنی هایی را با چندین استان از جمله آذربایجان غربی، مازندران و خراسان رضوی داشته ایم.

وی اضافه کرد: فدراسیون تاکید فراوانی دارد که میزبانی جام باشگاه های جهان را در یکی از استان ها که قطب کشتی کشور است برگزار کند.

نصیرزاده با تمجید از استاندار همدان گفت: سید سعید شاهرخی با این جمله که به حرمت عرق هایی که قهرمانان گذشته ریخته اند باید به کشتی نگاه ویژه تر داشته باشیم، حمایت همه جانبه خود را از ورزش کشتی این استان داشت و امیدوارم این میزبانی را در همدان داشته باشیم.

رییس سازمان لیگ کشتی با اشاره به نحوه برگزاری لیگ برتر این رشته ورزشی در فصل جاری گفت: قرار بود سه تیم لیگ دسته اول به لیگ برتر راه یابند اما با توجه به شرایط شیوع کرونا موفق به برگزاری این مسابقات نشدیم و احتمال افزایش تیم های لیگ برتر وجود دارد.

وی افزود: البته به این شرط که لیگ دسته یک را برگزار نکنیم، لیگ برتر با افزایش تیم ها با ۱۰ تیم برگزار می شود.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: پیش از این برنامه ریزی برای انجام لیگ برتر با هشت تیم صورت گرفته بود و افزایش تیم ها منجر به فرسایشی شدن مسابقات و سختی برگزاری آن خواهد شد اما با توجه به شرایط پیش آمده باید به افزایش تیم ها نیز فکر کنیم.

وی گفت: امسال سعی ما افزایش سطح کیفی مسابقات و حضور حداکثری قهرمانان و نخبه ها در مسابقات لیگ است.

عبدالمهدی نصیرزاده رییس سازمان لیگ کشتی امروز با حضور در همدان، با مسوولان اجرایی این استان دیدار کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.