سردار بخشعلی کامرانی صالح روز چهارشنبه در تشریح این خبر گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان همدان حین کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه سواری سمند که از سمت شهرهای غرب کشور به همدان در حال حرکت بود مشکوک می شوند.

وی اضافه کرد: راننده این خودرو با بی توجهی به دستور ایست پلیس و افزایش سرعت بعد از برخورد با یک دستگاه سواری پژو عبوری و ایراد خسارت به آن متواری شد که با بکارگیری شگردهای پلیسی و استفاده از قانون بکارگیری سلاح این خودرو توقیف و راننده و سرنشینان آن دستگیر شدند.

سردار کامرانی صالح افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو لوازم خانگی و لوازم برقی، آرایشی قاچاق را کشف و ضبط کردند و خودروی توقیفی به پارکینگ منتقل و پرونده متهمان در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

کشف پنج کیلوگرم تریاک در اسدآباد

فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: ماموران گشت پاسگاه انتظامی جنت آباد، روز گذشته با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان طرح کنترل مسیرهای ارتباطی را به منظور برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان موادمخدر اجرا کردند.

سرهنگ افشین یاری افزود: در اجرای این طرح و گشت زنی در سطح حوزه عملکردی پاسگاه جنت آباد، ماموران به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک شدند و راننده نیز با مشاهده ماموران، به سمت مزارع کشاورزی یکی از روستاهای تابعه متواری شد.

این مقام انتظامی گفت: پس از طی مسیر کوتاهی سرانجام خودرو توقیف و در بازرسی از آن پنج کیلوگرم تریاک با لفافه که به طرز ماهرانه ای در داخل اتاق جاسازی شده بود کشف و راننده دستگیر شد.

سرهنگ یاری با اشاره به دستگیری ۲ نفر دیگر در آن حوالی، اضافه کرد: این ۲ نفر با یک دستگاه موتورسیکلت برای تحویل گرفتن مواد مخدر مراجعه کرده بودند که دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

کشف ۲۵۰ راس دام قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر اظهار داشت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی این شهرستان با کنترل مسیرهای ارتباظی منتهی به شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: در بازرسی از این کامیون ۲۵۰ راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

وی در ادامه از دستگیری سارق حرفه ای منزل و خریدار اموال مسروقه خبر داد و  افزود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان ملایر، ماموران کلانتری ۱۲ با انجام کار اطلاعاتی دقیق و بکارگیری شگردهای پلیسی، مخفیگاه سارق را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه متهم سابقه دار و معتاد به هروئین است افزود: با تلاش ماموران چهار نفر از خریداران اموال مسروقه نیز دستگیر شدند که در بازرسی از مخفیگاه آنان، انواع اموال مسروقه منزل به ارزش ۲۵ میلیون تومان کشف و به مالباختگان تحویل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.