مدیرپیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سامانه در ۲ بخش عملکرد خودروهای پیشگیری و رفع تخلفات را به صورت مانیتورینگ رصد می کند.

محمدعلی گلشن افزود: سامانه ردیاب خودرو این مدیریت در واقع موقعیت و عملکرد حوزه های سدمعبر، انضباط شهری، پلیس ساختمان، وانت بار و بازرسی را رصد خواهد کرد.

وی بیان کرد: در این سامانه که با نرم افزارهای پیشرفته و در پنج ماه گذشته به صورت آزمایشی فعالیت خود را شروع کرده است، عملکرد این حوزه ها به خوبی نظارت می شود.

گلشن با اشاره به راه اندازی سامانه دوربین های خودرویی یگان‌های عملیاتی مدیریت شهری نیز گفت: این دوربین‌ها در داخل کابین و جلوی خودروها نصب شده و عملکرد نیروهای فعال پایش و کنترل می شود.

وی افزود: همچنین در این سامانه تمام مراحل عملیاتی نیروهای پلیس ساختمان، سدمعبر ، وانت بارها و بازرسی ها رصد و مستندسازی می شود و به صورت آنلاین می توانیم نظارت لازم را داشته باشیم.

مدیرپیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان یادآور شد: این سامانه ها به صورت ۲۴ ساعته و توسط مرکز فرماندهی یگان های عملیاتی فعال است و تمام موارد لازم را رصد و کنترل خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: رونمایی از این ۲ سامانه بزودی در مراسمی انجام می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.