به گزارش خبرنگار مهر، سیدسعید شاهرخی ظهر دوشنبه در سفر به شهرستان تویسرکان بازدید از محور جوکار - تویسرکان، محور تویسرکان- کنگاور، بازدید از نهالستان زنجیره گردو و بازدید از بیمارستان شهید سلیمانی را در برنامه قرار داد.

استاندار همدان پس از بازدید پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه راه سازی شهرستان تویسرکان خبر داد.

وی این اعتبار را به پروژه تویسرکان - کنگاور و به منظور تسریع در پروژه آسفالت این محور اختصاص داد و بر اجرای پروژه‌های حوزه راه شهرستان تویسرکان تاکید کرد.

۱.۵ کیلومتر باقیمانده محور تویسرکان به جوکار آسفالت می‌شود

شاهرخی با بیان اینکه حدود ۱.۵ کیلومتر باقیمانده پروژه تویسرکان به جوکار طی یک هفته آینده آسفالت می‌شود، گفت: یکی از محورهای حائز اهمیت برای این شهرستان پروژه چهارخطه کردن تویسرکان به کنگاور است که باید قطعه دوم این محور طی یک ماهه آینده به اتمام برسد و قطعه سوم نیز اجرایی شود ضمن اینکه مقدمات اجرای قطعه نهایی فراهم شده که پس از تأمین اعتبار اجرا خواهد شد.

شاهرخی در بازدید از نهالستان زنجیره گردو نیز بر لزوم توسعه طرح ملی سرشاخه کاری گردو در تویسرکان کرد و در بازدید از باغ گردوی مادری تویسرکان و طرح سرشاخه کاری گردو گفت: توسعه طرح سرشاخه کاری گردو به عنوان یک طرح بزرگ ملی می‌تواند باعث توسعه شهرستان تویسرکان شود.

استاندار همدان با بیان اینکه از آغاز اجرای این طرح حدود ۲۰۰ هزار شاخه درخت گردو پیوند زده شده است، گفت: سال گذشته کشاورزان و باغداران به ویژه باغداران گردو از این طرح استقبال خوبی داشتند، تلاش می‌کنیم امسال نیز همان روند ادامه پیدا کند.

وی در ادامه و در بازدید از بیمارستان سردار شهید سلیمانی از افتتاح بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی سردار سلیمانی تویسرکان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: این پروژه بزرگ که مطالبه مردم تویسرکان بود با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد.

شاهرخی اضافه کرد: تجهیزات این بیمارستان خریداری شده و در سال جاری و در زمان کم این بیمارستان برای استفاده مردم راه اندازی خواهد شد.
استاندار همدان بر تسریع در روند گازرسانی به واحدهای تولیدی شهرستان تویسرکان نیز تاکید کرد و دستور تسریع در تعیین تکلیف ساختمان جدید پلیس راه و پاسگاه انتظامی تویسرکان را صادر کرد.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.