سردار بخشعلی کامرانی صالح روز دوشنبه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی با دپو مقدار قابل توجهی دارو در یک انبار کالا واقع در شهر همدان قصد توزیع و فروش این داروها را دارند موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات و حصول اطمینان از موضوع با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل ۲۶ قلم دارو به تعداد ۳۸۷ هزار و ۴۰۲ عدد انواع قرص و کپسول قاچاق که همگی بدون مجوزهای قانونی بودند کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان همدان اظهار داشت در این عملیات ۲ فرد متخلف دستگیر شدند و داروهای کشف شده تحویل سازمان غذا و دارو و متهمان با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

سرقت سیم برق در رزن

فرمانده انتظامی رزن گفت: در پی وقوع سرقت سیم برق در شهرستان رزن، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ علی زنگنه افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، یک سارق سیم برق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند و تلاش برای دستگیری همدستان متهم ادامه دارد.

فرمانده انتظامی رزن ادامه داد: متهم در بازجویی های فنی، به پنج فقره سرقت سیم و تجهیزات برق اعتراف کرد که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ زنگنه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهاد و انتقادهای خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.