سرهنگ رضا عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: باران تمامی محورهای برون شهری این استان را فرا گرفته و شدت بارش در برخی مناطق بیشتر است.

وی اضافه کرد: با وجود خیس و لغزنده شدن سطح جاده ها اما از ۲۴ ساعت گذشته تاکنون حتی یک مورد سانحه مهم هم رخ نداده با این وجود رانندگان باید با احتیاط رانندگی کنند.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: با توجه به کوهستانی بودن مسیرهای شریانی همدان از رانندگان انتظار می رود اگر قصد تردد از جاده های این استان را دارند پیش از حرکت با تماس به سامانه پیش بینی شده از آخرین وضعیت راه های این استان مطلع شوند.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: طبق نظر کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان بارش‌ها بسیار پراکنده و کوتاه در همدان ادامه دارد به طوری که ممکن است در قسمتی از شهر بارش داشته باشیم و در قسمتی دیگر هوا صاف باشد.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: با توجه به عادی بودن میزان تردد خودروها هیچگونه گره ترافیک در سطح استان نداریم و تمامی مسیرهای ارتباطی به جز مسیر همدان- گنجنامه - تویسرکان مسدود است.

سرهنگ عزیزی علت مسدود بودن مسیر همدان- گنجنامه - تویسرکان را وجود برف در این مسیر پر پیچ و خم و پاکسازی نشدن آن عنوان کرد.

استان همدان دارای پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.