به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آزادبخت ظهر چهارشنبه در جلسه تقدیر از مدیران دستگاه‌های همکار در تولید کتاب‌های صوتی دفاع مقدس گفت: تلاش برای احیا ی ارزشهای دفاع مقدس و مجاهدت‌های رزمندگان تکلیفی بر دوش تک تک افراد جامعه و به خصوص مدیران است.

آزاد بخت افزود: همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی بیانگر روحیه جهادی و فرهنگ حاکم بر سازمان آنها است و باید از تلاش‌های آنها و مجموعه کاری آنها تقدیر کرد.

مدیرکل بهزیستی استان همدان نیز گفت: با انعقاد تفاهم نامه همکاری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ۵ عنوان کتاب صوتی و ۲ جلد کتاب مرتبط با حوزه کاری بهزیستی از جمله کودکان تولید شد که می‌تواند به نشر ارزیه‌ای دفاع مقدس در بین جامعه هدف کمک کند.

حمیدرضا الوند افزود: با بهره گیری از ظرفیت جامعه هدف بهزیستی می‌توان ضمن استفاده از توانمندی‌ها؛ در تولید آثار فاخر در حوزه دفاع مقدس به ترویج و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمک کرد.

مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: باید با راه اندازی انجمن شعر و تئاتر دفاع مقدس متناسب با شرایط فعلی موجود به زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس کمک کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس نیز ضمن قدردانی از مدیران و رابطین دستگاه‌ها در اجرایی کردن تفاهم نامه‌ها گفت: عملیاتی کردن این تفاهم نامه‌ها جز با تفکر و پیگیری بسیجی وار مدیران و رابطین دستگاه‌ها همکار ممکن نبود.

مهدی ظفری تولید ۵ عنوان کتاب صوتی دفاع مقدس شامل خواب‌هایی از بهشت، صبر زرد، قصه من و بابام، بابای نه سالگی و فانوس حرم و دو عنوان کتاب ماهی پولکی و خواب‌هایی از بهشت را حاصل این هماهنگی دانست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.