سید اسماعیل صفوی‌زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این مدت ۱۰ هزار و ۵۳۷ مسافر از طریق ناوگان اتوبوسی برون شهری ملایر جابجا شد.

وی میزان سفرهای انجام شده در فروردین سال گذشته را سه هزار و ۵۰۸ مورد با جابجایی ۴۱ هزار و ۹۲۳ مسافر عنوان کرد و افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا در جابجایی مسافران نوروزی کاهش ۷۵ درصدی را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌های ترافیکی، ۲ هزار و ۲۳۱ سفر در اسفند انجام شد که ۲۳ هزار و ۸۴۲ مسافر جابجا شدند.

صفوی‌زاده تعداد سفرهای بهمن را نیز چهار هزار و ۲۶۱ مورد با جابجایی ۴۵ هزار و ۳۸۹ مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل برون شهری ملایر عنوان کرد و گفت: در اسفندماه نیز همزمان با شیوع ویروس کرونا میزان سفرها به نصف کاهش یافت.

وی ادامه داد: قبل از شیوع ویروس کرونا، روزانه بیش از ۳۰ سفر از طریق ناوگان اتوبوسی برون شهری ملایر انجام می‌شد که به حدود یک سوم و کمتر از ۱۰ سفر کاهش یافت.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر همچنین به اقدامات انجام شده در حوزه نگهداری راه‌ها در فروردین اشاره و بیان کرد: در این مدت ۵۸۰ کیلومتر از راه‌های این شهرستان با گریدر پاک شد.

صفوی‌زاده با اشاره به لایروبی ۵۰ مترمکعب پل و لایروبی ۱۰ دهنه پل گفت: چهار مورد از پیچ‌های خطرناک در محور پیرمیشان، زمان‌آباد و الفاوت اصلاح شد.

وی ایجاد چهار مورد حفاظ خاکی بازدارنده در نقاط پرتگاهی پیرمیشان، زمان‌آباد و الفاوت، ریزش برداری ۶۰۰ مترمکعب در پیرمیشان گردنه زمان‌آباد و ۲۴ مورد احداث، اصلاح، پاک‌سازی، دوربرگردان و سرعت‌کاه در راه‌های شریانی این شهرستان را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: در این مدت ۳۶۰ مترمربع لکه‌گیری راه‌های آسفالته این شهرستان انجام شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: سه هزار و ۱۵۰ نفر ساعت گشت راهداری در این مدت در  راه‌های حوزه استحفاظی ملایر فعال و یک‌هزار و ۸۰۰ نفر ساعت نیرو نیز در راهدارخانه‌های ملایر برای عملیات برف‌روبی مستقر بودند.

صفوی‌زاده همچنین به استقرار ۴۱ دستگاه ماشین‌آلات در راهدارخانه‌های ملایر اشاره و اظهار داشت: در این مدت یک‌هزار مترمکعب ترانشه‌برداری، ۴۴۰ کیلومتر پاک‌سازی شانه و حریم راه‌ها و ۴۴۰ کیلومتر رگلاژ تسطیح و شانه‌سازی راه‌های آسفالته انجام شد.

حدود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس، میدل‌باس، مینی‌بوس و سواری در ناوگان حمل و نقل برون شهری ملایر فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.