ظاهر پورمجاهد عصر روز شنبه در کارگروه اشتغال استان اظهار داشت: برنامه اجرای این طرح ها تنظیم و چارچوب کار به صورت تخصصی آماده شده است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح ها در افزایش تولید و اشتغال استان نقش بسزایی دارد از مدیران دستگاه های اجرایی و بانکهای استان خواست حساسیت بیشتری به خرج داده و برای ایجاد اشتغال جدید و تثبیت شغل های قبلی تلاش مضاعف داشته باشند.

پورمجاهد با ابراز گلایه از تعلل برخی از بانکهای استان در جذب اعتبارات اشتغال باقی مانده از سال قبل گفت: پرداخت این تسهیلات به متقاضیان نیازمند شتاب بیشتری است. 

وی ادامه داد: یک ماه از سال جهش تولید گذشت و باید برای اجرای برنامه های سال جدید آماده شویم و پرونده سال قبل باید بسته شود.

پور مجاهد تاکید کرد: پرونده طرح های اشتغالزایی که در بانکها باقی مانده به کمک مدیران دستگاه های اجرایی به سرعت تعیین تکلیف شده و سهمیه اعتبار اختصاص یافته به استان باید جذب شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان به مدیران بانکها و اداره ها خاطرنشان کرد: بیماری کرونا نباید وقفه ای در فرآیند اشتغال و تولید ایجاد کند و برنامه ها و فعالیتهای استان باید مانند گذشته ادامه یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.