اکبر کاووسی روز سه شنبه در نشست اعضای کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه این طرح هنوز پیشرفت لازم را نداشته است، افزود: شهرداری همدان باید برای ساخت و تکمیل این سایت موزه برنامه زمانبندی ارایه دهد و پیرامون اینکه هنوز پیشرفتی حاصل نشده نیز پاسخگو باشد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود شهرداری نسبت به تعیین وضعیت طرح های نیمه تمامی شهری اقدام لازم را داشته باشد و شفاف سازی لازم صورت بگیرد.

کاووسی خاطرنشان کرد: طرح خط لوله گذاری انتقال آب های سطحی شهرک ولیعصر (عج) نیز جزو برنامه های مهم مدیریت شهری است که باید هرچه سریعتر نسبت به اجرا و تکمیل آن اقدام شود.

رییس کمیسیون عمرانی شورای شهر همدان نیز در این جلسه گفت: با توجه به  اینکه طرح های عمرانی شهر به دلیل شیوع کرونا تحت تاثیر قرار گرفته است، شهرداری باید برنامه‌هایی برای طرح‌های بزرگ و اولویت‌ دار شهری داشته باشد.

علی رحیمی فر افزود: به هر حال بحران کرونا بسیاری از حوزه ها را تحت تاثیر قرار داده و اجرای طرح فاصله اجتماعی حتی با وجود منابع مالی، بر پیشرفت فیزیکی طرح ‌ها نیز اثرگذار بوده است.

وی با تاکید بر آسان سازی روند اجرای پل سردار شهید همدانی، اضافه کرد: به ‌طور قطع با شرایط به وجود آمده اتمام فاز نخست به زودی صورت نمی گیرد که شهرداری باید در این زمینه، اقداماتی را انجام دهد.

رحیمی فر یادآور شد: طرح های نیمه تمام از مهمترین مطالبه های مردم به شمار می رود باید تدابیر لازم اتخاذ شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.