به گزارش خبرنگار مهر، بهنام رضا مخصوصی بعدازظهر شنبه در نشست با فرماندار و مسئولان شهرستان اسدآباد گفت‌. از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۵۵ مورد بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان بستری و مورد درمان قرار گرفتند که ۸۵ درصد آنها بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

مخصوصی افزود: درصد بهبودی بیماران شهرستان اسدآباد با ۸۵ درصد از میانگین کشوری بالاتر است که این نشان از تلاش شبانه روزی کادر درمانی دارد.

وی تاکید کرد: اسدآباد در خصوص بیمار یابی و پیگیری وضعیت عمومی شهرستان پیرامون ویروس کرونا رتبه دوم را در کشور از آن خود کرد.

مخصوصی افزود: تاکنون ۹۶ هزار و ۵۰۰ نفر در شهرستان در طرح پیگیری وضعیت خود در خصوص بیماریابی کرونا انجام شده است.

وی رمز موفقیت کادر درمانی را مدیریت خوب فرماندار اسدآباد و امام جمعه و نماینده منتخب و حمایت‌های همه جانبه بسیج و سپاه. نیروی انتظامی. شهرداری‌ها، شوراهای شهر و دهیاران و هلال احمر دانست و تاکید کرد: ادامه روند فعلی برای شکست کرونا یک ضرورت است.

استفاده از ظرفیت ۵۰۰ بسیجی آموزش دیده در غربالگری

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: در بحث بیماریابی و غربالگری به صورت میدانی و تماس‌های گرفته شده برای شناسایی افراد مشکوک از ظرفیت بسیج به خوبی استفاده شده است.

مخصوصی افزود: ۵۰۰ نفر از بسیجیان با همکاری و تعامل خوب فرمانده سپاه اسدآباد در دوره‌های آموزش اولیه شرکت کردند و سپس از این نیروی مردمی و تأثیر گذار برای غربالگری به شکل مطلوب استفاده شد.

وی همچنین با تشکر از معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: در بحث غربالگری معاونت بهداشتی و نیروهای این معاونت به صورت شبانه روزی پای کار بودند.

وی رسیدن به رتبه دوم در بحث غربالگری در کشور را حاصل همکاری تنگاتنگ بسیج و سپاه دانست و گفت: بسیج و سپاه در بحث گند زدایی و ضدعفونی شهر هم ما را کمک کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.