یعقوب محمدی‌فر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با آغاز شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها، دانشجویان ما هم در روزهای ابتدایی به شهرهای خود بازگشتند و همین موضوع ضریب تماس افراد را با برنامه های آموزشی کاهش داد.

وی از تهیه درس‌افزار توسط اساتید این دانشگاه خبر داد و افزود: اساتید دروس خود را در این درس‌افزار ضبط می‌کنند و به صورت مجازی در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد که اطلاعیه‌هایی برای آگاهی دانشجویان در ۶ مرحله در این زمینه صادر شده است.

رییس دانشگاه بوعلی سینا همدان خاطرنشان کرد: روند آموزش مجازی تا ۲۰ فروردین ادامه دارد و پس از اعلام دستورالعمل‌های جدید ستاد ملی مقابله با کرونا، این روند ادامه می یابد.

محمدی فر با بیان اینکه احتمال طولانی‌تر شدن ترم تحصیلی وجود دارد گفت: این آمادگی وجود دارد که ترم تحصیلی جاری تا تابستان ادامه پیدا کند و برخی آزمون‌ها نیز به صورت مجازی برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه امکان تعلیق این ترم وجود ندارد اضافه کرد: این تصمیم آسیب جبران‌ناپذیری را ایجاد می‌کند و دانشگاه‌ها برای جذب دانشجویان و تامین خوابگاه در ترم تحصیلی مهرماه با مشکل مواجه می شوند و در عمل امکان تعلیق وجود ندارد.

رییس دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: در صورت کنترل کرونا در فصل بهار، می‌توان آموزش را در فصل تابستان مدیریت کرد و آن را به سرانجام رساند.

محمدی فر درباره تولید آب ژاول در دانشکده شیمی دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: با توجه به اهمیت سلامت مردم، تیمی در دانشکده شیمی مستقر شده که تست الکل را برای تشخیص الکل اتانول و متانول انجام می‌دهد که مراجعات زیادی را نیز به دنبال داشت و این روند ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.