حسین افشاری روز دوشنبه در بازدید از نقاهتگاه های همدان افزود: نقاهتگاه موقت ویژه بیماری کرونا با ظرفیت ۳۵۰ تخت آماده شده تا در صورت نیاز برای نگهداری بیماران استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: ۲ نقاهتگاه دیگر با ظرفیت ۲۰۰ تخت به همین منظور در نقاط دیگر شهر پیش بینی شده است.

افشاری افزود: تمام تجهیزات مورد نیاز بیماران کرونایی در این اماکن فراهم شده و اصول بهداشتی و درمانی لازم رعایت شده است.

فرماندار همدان امروز علاوه بر بازدید از نقاهتگاه های راه اندازی شده، از طرح کنترل تردد ورودی های شهر هم بازدید کرد و عملکرد نیروهای مستقر در این طرح را مورد ارزیابی قرار داد.

وی با اشاره به طرح فاصله گذاری اجتماعی در همدان گفت: در این طرح از ورود و خروج خودروهای غیربومی در چهار ورودی شهر جلوگیری می شود.

افشاری اضافه کرد: ۴۵۰ نیروی پلیس راهور، جمعیت هلال احمر و بسیج به طور مستقیم در این طرح شرکت دارند.

به گفته وی جاده های کمربندی همدان هم مسدود شده تا امکان تردد هموطنان ما به داخل شهر وجود نداشته باشد.

فرماندار همدان از هموطنان خواست از سفر به همدان پرهیز کرده و مسافرت به این دیار را برای وقتی دیگر موکول کنند زیرا پلیس در اجرای این طرح جدی است و خودروهای متخلف را جریمه و توقیف می کند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۴۱۴۹۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند، ۲۷۵۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۳۹۱۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور روز دوشنبه درباره آخرین وضعیت ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این بیماری بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۱۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۴۱۴۹۵ مورد رسید.

وی ادامه داد: خوشحالیم که تاکنون ۱۳۹۱۱ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و این روند ادامه دارد.

جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به ۲۷۵۷ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.