سیلوانا صلح میرزایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این اماکن شامل ۱۴۳ مسجد، ۲ گرمخانه، یک زندان و  بقیه اماکن عمومی هستند که توسط ۲۵۹ داوطلب هلال احمر گندزدایی و ضدعفونی شدند.

معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر همدان اضافه کرد: همچنین گندزدایی و ضدعفونی ۴۰۹ معبر و خیابان این استان به مسافت یک هزار و ۱۸۷ کیلومتر با مشارکت ۶۱۰ داوطلب جمعیت هلال احمر صورت گرفت.

صلح میرزایی با بیان اینکه ۳۶ سازمان مردم نهاد و سه بنگاه اقتصادی هلال احمر را در مبارزه با کرونا یاری می دهند افزود: ۱۴ داوطلب هلال احمر اقدام به ضدعفونی و گندزدایی هشت وسیله نقلیه عمومی کردند.

وی گفت: ۴۵ هزار عدد ماسک توسط ۶۰ نیروی هلال احمر تهیه و به همراه یک هزار و ۷۳۰ سبد و بسته حمایتی و معیشتی به ارزش ۲۰۵ میلیون تومان توسط ۲۲۸ نیروی داوطلب در این استان توزیع شده است.

معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر همدان توزیع سه هزار و ۵۱۰ بروشور آموزشی، ارائه خدمات به هشت هزار و ۳۴۵ نفر توسط پزشک و پیراپزشک بکارگیری شده در اطلاع رسانی آنلاین به عموم مردم، زیر پوشش طرح های ویژه کرونا قرار دادن ۱۴۰ منطقه حاشیه نشین و کم برخوردار همدان را از دیگر اقدام های صورت گرفته برشمرد.

صلح میرزایی افزود: ۱۸ هزار بسته بهداشتی، ۶۰ هزار و ۵۰۰ ماسک در مجموع به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان در همدان توسط ۲۲۸ داوطلب جمعیت هلال احمر توزیع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.