سرهنگ رضا عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: طرح نوروزی پلیس راه از ۲۵ اسفند آغاز شده و تاکنون یک سانحه فوتی در جاده های برون شهری این استان رخ داده در حالیکه در زمان مشابه سال گذشته ۶ تن در سوانح رانندگی جان باختند.

وی اضافه کرد: ۴۴ تن در ۲۷ فقره سوانح جاده‌ای این استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون مجروح و مصدوم شدند که این آمار زمان مشابه سال گذشته ۱۳۵ مصدوم در ۷۷ فقره سوانح رانندگی بوده است.

رییس پلیس راه استان همدان افزود: همچنین از ۲۵ اسفند تا نهم فروردین امسال ۹۶ فقره سانحه خسارتی در جاده های برون شهری این استان رخ داده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته کاهش محسوسی داشته است.

سرهنگ عزیزی درباره میزان ترددها نیز گفت: شمار ترددهای درون و برون شهری از هفت میلیون و ۹۴۱ هزار تردد در سال گذشته به چهارمیلیون و ۱۵۲ هزار تردد معادل ۴۸ درصد کاهش داشته است.

وی بیان کرد: بر اساس پایش های صورت گرفته و آمار ثبت شده توسط دستگاه های تردد شمار میزان تردد برون شهری ۵۸ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: تیم های پلیس راه در ورودی ها مستقر شده و اقدام به جریمه  ۵۰۰ هزار تومانی مالکان خودروهای غیربومی که تذکرها و توصیه ها را جدی نگرفته و اقدام به مسافرت کرده‌اند می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.