به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف ۲ هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان تویسرکان در ایست و بازرسی محور تویسرکان-کنگاور به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این کامیون ۲ هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ معصومی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را بیش از ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند افزود: مرغ‌های کشف شده به اداره دامپزشکی شهرستان تحویل داده شد.

دستگیری سارق مغازه در نهاوند

جانشین انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری یک سارق مغازه توسط مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ذبیح الله درویشی بیان داشت: مأموران انتظامی پاسگاه گاماسیاب با اقدامات فنی و اطلاعاتی یک سارق مغازه را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: سارق دستگیر شده پس از تحقیقات و بازجویی‌های صورت گرفته، به یک فقره سرقت مغازه و یک فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد که در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و تحت رسیدگی است.

جانشین انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اهمیت مشارکت‌های عمومی در پیشگیری از سرقت، به شهروندان توصیه کرد: نسبت به رعایت نکات ایمنی همچون نصب دوربین‌های مدار بسته، استفاده از قفل و درب‌های محکم و مطمئن، عدم نگهداری پول نقد و طلا و جواهر در منزل نسبت به ارتقا ضریب امنیت منازل، مغازه و اماکن خصوصی اهتمام داشته و هر گونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن تماس ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.