سرهنگ رضا عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ۲۵ اسفندماه جاری همزمان با اجرای طرح نوروزی پلیس راه تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر ترافیک در محورها دریافت نشده و تردد خودروها روان است.

وی اضافه کرد: اطلاع رسانی های گسترده مبنی بر شیوع بیماری کرونا و توصیه های وزارت بهداشت مبنی بر خودداری از سفرهای غیرضروری باعث کاهش تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان شده است.

عزیزی یادآور شد: با کاهش میزان ترددها در کنار رعایت توصیه ها و هشدارهای ماموران پلیس راه، کاهش میزان جانباختگان ناشی از سوانح جاده ای را طی چهار روز گذشته شاهد بوده ایم.

رییس پلیس راه همدان خاطرنشان کرد: بر این اساس طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش فوتی نداشته ایم ضمن اینکه از زمان آغاز طرح نوروزی پلیس راه تاکنون فقط یک فوتی در تصادفات ثبت شده است.

وی با اشاره به همکاری مطلوب دستگاه های نیروی انتظامی و هلال احمر استان در کنترل تردد خودروها در آزاد راه همدان - ساوه و محور ملایر گفت: موارد مشکوک به ویروس کرونا به بیمارستان ها معرفی می شوند.

استان همدان دارای پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه، آزاد راه، راه اصلی، فرعی و روستایی است.

بر اساس جدیدترین اطلاعات ارائه شده از سوی علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت، تاکنون ۱۸ هزار و ۴۰۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و هزار و ۲۸۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و پنج هزار و ۹۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.