به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس پلیس راه مازندران عصر پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر ترافیک در محور هراز، مسیر جنوب به شمال محدود پیچ پرن تا سه راهی چلاو و در منطقه پلور تا تونل وانا سنگین و در برخی مناطق نیمه سنگین و پرحجم است.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود: تردد خودرویی در مسیر شمال به جنوب در محدوده تونل وانا تا گزنگ و آب اسک هم نیمه سنگین مشاهده می شود.

وی گفت که ترافیک در محور مواصلاتی کندوان در محدوده مازندران نیز از مسیر جنوب به شمال سنگین و در محدوده مکارود تا مرزن آباد نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران همچنین تردد خوردرویی در محور سوادکوه در محدوده شهرهای زیراب و پل سفید را پر حجم و نیمه سنگین گزارش کرد و گفت : ترافیک در دیگر محورهای مواصلاتی مازندران  روان و پر حجم است.

سرهنگ قدمی همچنین گفت: با توجه به حجم زیاد ورودی مسافران به مازندران با توجه به تعطیلات میان هفته ای طی هفته آینده و همچنین قرار داشتن در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی پیش بینی می شود که برای روزهای آینده به صورت مداوم در جاده های مازندران به خصوص در ساعات بعد از ظهر ترافیک نیمه سنگین و گاهی سنگین داشته باشیم.

پلیس راه کشور همچون هفته های گذشته محدودیت های ترافیکی را برای مازندران که استان پرسفر کشور به شمار می اید اعلام کرده است تا از این طریق بخشی از گره های ترافیک این مسیرها برطرف شود.

در برنامه محدودیت های ترافیکی پلیس راه آمده است: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

در این گزارش تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ۲ بامداد شنبه از مرزن آباد به سمت کرج هم یک طرفه اعلام شده است.

همچنین تردد  تمامی وسایل نقلیه در جاده هراز از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز جمعه پانزدهم شهریور از  رودهن به سمت آمل  ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همین روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) بصورت یک طرفه خواهد بود.

هوای شهرها و محورهای مواصلاتی استان مازندران هم اکنون صاف و در برخی مناطق نیمه ابری است.

حدود ۱۱۰ کیلومتر از مسیرجاده ارتباطی هراز از آمل به تهران در حوزه استحفاظی مازندران واقع شده است.

حدود نیمی از مسیر حدود ۱۷۰ کیلومتری جاده کرج - چالوس جزو حوزه استحفاظی شهرستان چالوس است.

۷۳۳۵/۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.